RABO leden opgelet – STEM OP VEO :-)

Heb je een rekening bij de Rabobank? Stem dan op VEO! Heb je nog geen rekening bij de Rabobank? Regel dit dan snel online…

Jaarlijks organiseert de Rabobank namelijk een actie voor haar leden ”Rabo ClubSupport”. Leden krijgen bericht van de bank om te stemmen op drie verenigingen die ze een warm hart toe dragen. Door deze stemmen ontvangt VEO jaarlijks 1000,- Euro van de Rabobank!

Laat via social media, appgroepen en alle mogelijke kanalen iedereen in je omgeving weten dat we hun stem echt waarderen. VEO doet aan deze actie mee onder eigen naam en onder de naam van Stichting over de Vliet. En we gunnen onze buren van EHC natuurlijk de derde stem.

Dus breng je stem uit en vraag iedereen in je omgeving dit ook te doen.

En natuurlijk het belangrijkste: @Rabobank, van harte dank voor deze sociale regio actie om verenigingen zoals VEO te ondersteunen. Al vele jaren onze stille trouwe supporter op de achtergrond. Bedankt, we waarderen het enorm!

Namens de SpoCie,

Ruud Welschen