Informatie voor de jeugd over start nieuwe seizoen

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

De vakantie zit er weer bijna op, dus tijd om jullie te informeren over de start van het nieuwe seizoen.

TRAININGEN

Op maandag 30 augustus* starten we weer met de trainingen.

Voor alle D, alle E teams en de F1 van 18-19 uur.

Voor de C, B en A teams van 19.15-20.15 uur.

Op woensdag is de training voor de D en E teams en alle F kinderen van 18-19 uur en voor de C, B en A teams van 19.15-20.15 uur.

OEFENWEDSTRIJDEN

Op 28 augustus starten A1, A2 met een toernooi bij Velocitas en de B1 met eerste oefen wedstrijd.

Op 4 september volgen oefenwedstrijden voor alle jeugd teams.

De precieze tijden voor de oefenwedstrijden maken we bekend zodra dit rond is. Kijk daarvoor op de standaard plek (pupillen/wedstrijden of aspiranten&junioren/wedstrijden) en zeg zo spoedig mogelijk (maar uiterlijk op de voorafgaande woensdag vóór 18 uur) af bij het wedstrijdsecretariaat mocht je er onverhoopt toch niet bij kunnen zijn.

CKV VEO Korfbal – Wedstrijden

Op zaterdag 11 september begint de competitie weer!

*de A1/A2 selectie zal eerder starten, maar die spelers zullen hiervan zelf op de hoogte gebracht worden door de coaches.