Corona protocol clubhuis

Nu onze nieuwe velden (bijna) klaar zijn en de competities weer op punt van beginnen staan is het ook weer tijd om het clubhuis te openen. Echter ontkomen wij ook niet aan de huidige regels en richtlijnen met betrekking tot het coronavirus, hiervoor hebben wij een protocol opgesteld met de regels die wij hanteren in en om het clubhuis. Wij vragen eenieder om het protocol goed door te nemen alvorens naar VEO te komen. Je kan het protocol onder Maatregelen en regels vinden.

De belangrijkste regels

• Was je handen regelmatig, dit kan in de toiletten maar er zullen ook plekken rond het terras zijn waar dit kan.
  • Houd 1,5 meter afstand tot elkaar.
  • Spreek elkaar aan op het niet naleven van de regels!
  • Kom alleen naar VEO als sporter, supporter of als je een taak hebt! En niet om alleen een drankje te drinken.
  • Kom niet naar VEO als je gezondheidsklachten hebt die mogelijk gerelateerd zijn aan COVID-19 of in de laatste 10 dagen in contact bent geweest met iemand die positief getest is op COVID-19.
  • Wees aardig voor alle vrijwilligers!

Voorlopig zal alleen het terras geopend zijn, hiervoor is er een tijdelijke bar gerealiseerd aan de terraszijde van het clubhuis. Net als voorgaande jaren hebben we de bardiensten ingepland op basis van het speelschema. Naast de bardienst hebben we ook de functie van Corona Coördinator ingedeeld op dezelfde wijze. We vragen een hoop van onze vrijwilligers en zijn zeer dankbaar voor alle inzet. De indeling kan je terugvinden op de Bardiensten pagina en instructies voor bardiensten en CoCo’s staan onder Informatie voor Coco’s.

Wij houden voortdurend de huidige ontwikkelingen in de gaten en zullen daarop ook de regels aanscherpen of juist versoepelen. Dus houd de website in de gaten!

Vragen over het protocol of het clubhuis in het algemeen? Stuur ze naar clubhuiscommissie@veokorfbal.nl