VEO Kleding passen en bestellen op 26 augustus

Nieuwe VEO kleding nodig ? Wil je eerst even passen dan kan dat op: Woensdag 26 augustus van 18.30 tot 20.30.

Voor kleding die tijdens de pasdagen besteld wordt betaal je geen verzendkosten, je kunt de kleding afhalen in het clubhuis zodra het binnen is. We doen ons best het voor de eerste wedstrijd binnen te hebben.

Kun je niet op  bovenstaande avond, mail ons, dan proberen we een aparte afspraak te maken. kleding@veokorfbal.nl

Kleding die besteld wordt op de pasdag, dient gelijk te worden afgerekend. Er kan alleen met pin betaald worden.

Vriendelijke groet,

Margit en Irene

p.s.  Weet je je maat al ? VEO Clubkleding bestellen gaat eenvoudig en snel via onze eigen VEO webshop. Je kunt de link ’kleding’ terugvinden onder het tabblad ”OVER VEO” linksboven op de website.