Enthousiaste koks gezocht!

Terwijl iedereen nog midden in het zaalseizoen zit is de Clubhuiscommissie alweer druk met de voorbereidingen voor de tweede seizoenshelft op het veld. Zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn gaan we na iedere wedstrijd van 1 op het veld weer een lekkere maaltijd voor jullie neerzetten.

Naast de traditionele planning gaan er ook een aantal dingen veranderen en daar hebben we jullie hulp bij nodig!

We willen weer wat meer variatie in de maaltijden aanbrengen. Hiervoor zijn we op zoek naar enthousiaste en creatieve koks die een leuk idee hebben om op één van speeldagen een maaltijd neer te zetten.Aanmelden kan via clubhuiscommissie@veokorfbal.nl.

We komen binnenkort terug met wat er nog meer gaat veranderen en de data van het eten zodra de speeldata bekend zijn.

Groet, de clubhuiscommissie!