KNKV App nu ook voor VEO berichten

Je krijgt binnenkort ook VEO-berichten in je KNKV App. Hou deze dus dagelijks in de gaten en zet je push functie aan. Door berichten via de App te sturen kunnen we je heel gericht informatie sturen over activiteiten die voor jou relevant zijn.

Uiteraard blijven we de website ook gebruiken, dus kijk daar ook regelmatig. Soms staat er in het bericht in je KNKV App zelfs een link naar het volledige bericht op de site, wel zo handig. Ouders van jeugdleden kunnen ook zelf inloggen. Om in te loggen in de KNKV App gebruik je het e-mailadres wat bekend is bij de ledenadministratie. De eerste keer mag je zelf een wachtwoord aanmaken. Je kunt de KNKV App op meerdere telefoons installeren en pushberichten laten melden. Ook anderen, bijvoorbeeld thuissupporters, kunnen zonder in te loggen de KNKV App gebruiken om een team te volgen. De VEO-berichten zullen hierin niet zichtbaar zijn.

De berichten die je van VEO in de App tegen komt spreken waarschijnlijk voor zichzelf. De komende periode zullen we vast nog weleens tegen wat dingen aanlopen en zullen we je blijven informeren over nieuwe mogelijkheden. We staan open voor ideeën en suggesties via vragensportlink@veokorfbal.nl

Veel gestelde vragen over de werking van de KNKV App zelf zijn te vinden op de site van Sportlink, de maker van de KNKV App:

https://sportlinkservices.freshdesk.com/nl/support/solutions/folders/9000166069

Heb jij al de “KNKV Wedstrijdzaken App”? Deze is gratis te downloaden bij de App stores;

Apple store: https://itunes.apple.com/nl/app/knkv-wedstrijdzaken/id1272157163?mt=8

Google Playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dexels.sportlinked.knkv&hl=nl

Instellen van Push berichten;

Push berichten komen kort in beeld en worden nergens opgeslagen. Deze kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om door te geven of je training door gaat bij slecht weer.

Er zijn twee instellingen belangrijk om pushberichten te kunnen ontvangen. In de instellingen van je telefoon kun je bij “berichtgeving” of “Applicatie instellingen” de KNKV App toestemming geven pushberichten te tonen. In de KNKV App zelf kun je in het menu linksboven (oranje streepjes) bij Algemeen > Instellingen bepalen welke berichten je wilt ontvangen. Ook staat er rechtsboven in de App nog een tandwiel icoontje, zorg dat deze instelling ook aan staat. Je kunt pushberichten op meerdere toestellen tegelijk ontvangen.

https://sportlinkservices.freshdesk.com/nl/support/solutions/articles/9000143843

Het communicatie team,

Rosemarie, Annemiek, Anouk, Els, Jan, Cuno & Ruud

vragensportlink@veokorfbal.nl


Geplaatst

in

door

Tags: