Poule indeling Hemelvaarttoernooi en verdere informatie

De poule-indeling voor het Hemelvaarttoernooi is middels volgende link te vinden:

Wil je met het volgende rekening houden:

Duur toernooi

Ieder team speelt minimaal 5 wedstrijden, waarbij deze wedstrijden over 20 ronden zijn verdeeld.

Voor het ophalen van het wedstrijdprogramma:

Graag voor 9.00 uur aanwezig.

Het toernooi begint om 9.30 uur en om 16.45 uur is de prijsuitreiking.

Voor de F duurt het toernooi tot 14.45 uur. De prijsuitreiking is om 15 uur.

Bereikbaarheid

Vanwege een wegopbreking op de Westvlietweg is het veld van VEO slecht bereikbaar vanaf de A4 afslag Leidschendam.

Wij roepen daarom iedereen op om op de fiets naar VEO toe te komen.

Per auto kan het best via Rijswijk worden gereden.

Parkeren

Fietsen kunnen worden geparkeerd voor het sportcomplex. Volg de aanwijzingen van de vrijwilligers op.

Auto’s kunnen worden geparkeerd op het parkeerterrein van Wilhelmus en Westvliet aan het begin van het sportpark.

Vanwege het aantal bezoekers, kan het erg druk zijn bij het parkeren vooraan het sportpark. Volg de aanwijzingen van de vrijwilligers op.

Houdt er rekening mee dat er wat verder gelopen kan moeten worden.

De bussen kunnen doorrijden tot voor de ingang van VEO. Na het uitstappen kunnen de bussen worden geparkeerd of gekeerd op het parkeerterrein naast de atletiekbaan.

Fluiten

Wij vragen ook extra aandacht voor de te fluiten wedstrijden. De VEO senioren en junioren  ploegen en de andere verenigingen zijn de hele dag ingedeeld om te fluiten. De verdeling van deze wedstrijden loopt via de contactpersoon van je team of de betreffende vereniging.

Wij kijken uit naar een gezellig, sportief toernooi.

De toernooicommissie,

Steven Kersbergen, Ernst Zoutenbier, Coen Speckens en Mandy Mulder