Marlies Bedankt

Morgen gaat de zaalcompetitie weer van start. Iedere zaterdag staan er weer mensen klaar om teams te coachen, te fluiten en zaalwacht zijn. Denk ook aan het wedstrijdsecretariaat die iedere week de gaten in een team vakkundig opvullen. Allemaal mensen die zichtbaar hun tijd en energie in VEO in VEO steken. Ook achter de schermen is en wordt er hard gewerkt.

In dat kader wil ik graag Marlies Mulder bedanken voor haar inzet. De competitieplanning voor zaterdag en de zaterdagen daarna heeft zij voor elkaar gekregen. Een klus die niet makkelijk is en met enige druk gedaan moet worden. Het is voor mij dan ook fijn om te weten dat Marlies ondersteuning krijgt van Karin en Paula (wedstrijdsecretariaat) voor de echte puntjes op de I.
Dus, Marlies heel veel dank voor je inzet.! Natuurlijk ook dank voor het wedstrijdsecretariaat, coaches, scheidsrechters en zaalwacht.

Remco van Amersfoort
Bestuurslid technische zaken