Say Cheese….!!

VEO wil dit seizoen al haar teams vereeuwigen op de website.

Daarom staat er de eerste twee competitieweekenden van dit veldseizoen een fotograaf voor jullie klaar. Zorg dus dat je bij de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen extra uitgeslapen op VEO verschijnt, je haartjes strak in de lak zitten en je geen spinazie meer tussen je tanden hebt zitten. Voor de minder georganiseerden onder ons:

Op zaterdag 8 september spelen de volgende teams thuis (en worden dus op de foto gezet): Kangoeroes, F1, E1, E2, C1, C2, C3, A1, A3 en Senioren 1, 2 en 4

Op zaterdag 15 september spelen de volgende teams thuis (en worden dus op de foto gezet): F2, E3, D1, D2, B1, B2, A2 en Senioren 3, 5 en 6

Enne…. Natuurlijk is dit op basis van vrijwilligheid…. Wij en het bestuur gaan er van uit, dat jullie in het kader van promotie van je team en VEO dit ook een leuk idee vinden en hiermee instemmen. Mocht je dit echter niet zien zitten en er geen deel aan willen nemen is dat uiteraard geen probleem!

Renee Molman en Anouk Mulders