Voorbereidingen en hulp voor Hemelvaartsdag

Donderdag 10 mei hebben we weer ons jaarlijkse Hemelvaarttoernooi en we hebben veel inschrijvingen ontvangen dus de verwachting is dat het weer een gezellig drukke dag gaat worden. Zoals altijd hebben we de hulp van alle junioren en seniorenteams nodig in de voorbereidingen voor Hemelvaartsdag en tijdens Hemelvaartsdag. En alle jeugdleden willen we vragen om na het toernooi mee te helpen met opruimen en het veld afvalvrij te maken. Hieronder is de indeling van de taken te vinden per team.

Op de woensdagavond vóór Hemelvaartsdag vanaf 20:00 uur

VEO 1, 2 en 3: Velden uitleggen en de korven voorzien van de juiste veldnummers

VEO 4 en 5: Het clubhuis en de kleedkamers in orde maken.

VEO 6 en A1: Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand en span diensten

Op Hemelvaartsdag vanaf 08:30 uur tot 10:00 uur

VEO A1: Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen. Totdat het parkeerterrein vol is, dan door laten rijden om bij VEO en achter bij parkeerterrein bij de tuinhuisjes te laten parkeren.

Op Hemelvaartsdag vanaf 10:00 uur tot 12:00 uur

VEO 6:  Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen. Totdat het parkeerterrein vol is, dan door laten rijden om bij VEO en achter bij parkeerterrein bij de tuinhuisjes te laten parkeren.

Tijdens het toernooi

VEO 1 en 2: Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe vuilniszakken.

VEO 3, 4 en 5: Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen).

VEO 6 en A1: Tenten bevoorraden en bijvullen waar nodig.

Na het toernooi

VEO 1 en 2: Velden inclusief de bijbehorende palen in halen en opruimen. Let op: velden van Catch eerst leeghalen!

VEO 3, 4 en 5:  Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers opruimen en schoonmaken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen).

VEO 6 en A1: Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand en span diensten.

Alle jeugd teams: Het gehele terrein opruimen en afvalvrij maken.