wedstrijdverslag woensdag 11 oktober 2017: D2

Twist D2 – Veo D2

door Remco

Omdat de wedstrijd die gepland stond voor september werd afgelast vanwege de regen mocht de D2 deze avond naar Vlaardingen voor een inhaalwedstrijd. Met alle 10 de jongens en meisjes zijn we naar deze wedstrijd gegaan.

Er stond in Vlaardingen deze avond veel wind. Maar ondanks de wind wist de D2 de bal voornamelijk in het aanvalsvak te houden. VEO kreeg meerdere kansen maar het lukte niet om te scoren. Pas in de 25ste minuut lukte het Thijmen om het eerste punt te scoren. Met 0-1 gingen we de rust in.

In de tweede helft werden Robyn en Frederique gewisseld voor Amber en Sabine.

In de 30ste minuut benutte Tijn een strafworp en na meerdere kansen van VEO wist Sanne in de 37ste minuut de voorsprong uit te breiden naar 0-3. Hierna ging het snel, het spel werd dynamischer en de jongens en meisjes wisten elkaar goed te vinden. Mees maakte snel achter elkaar de 0-4 en 0-5 waarna Thijmen de 0-6 en 0-7 binnen 3 minuten maakte. In de 45ste minuut scoorde Nadira en Amber zorgde er in de 47ste minuut voor dat we voor stonden met 0-9. Zonder dat Twist kansen wist te maken en de bal voornamelijk in het aanvallende vak van VEO rond ging, maakte Thijmen het laatste punt waardoor de eindstand kwam op 0-10!

Trotste spelers, trotse coaches en zeker trotste ouders! De D2 heeft in de afgelopen weken veel groei laten zien en ondanks dat de jongens en meisjes elkaar pas begin dit seizoen hebben leren kennen is er al sprake van een mooi teamgevoel en dit is zeker terug te zien in het spel!

Sanne, Amber, Sabine, Nadira, Robyn, Frederique, Mees, Lucas, Tijn, Thijmen.