Bardiensten Hemelvaarttoernooi 25 mei

Anderhalve week geleden heb ik een oproep voor bardiensten op het Hemelvaarttoernooi. Daartoe is het grote presentatiebord in de kantine geplaatst en hebben al aardig wat mensen zich opgegeven.

Dank daar voor!

We doen een oproep voor de nog lege plaatsen,  met name na 14.00uur . Kijk of je ergens nog plek hebt om,  bij voorbeeld, een paar uur achter de bar te gaan staan en vul je naam in.

Waar we niet op zitten te wachten, is dat er ”fake” bardiensten ingevuld worden. Natuurlijk kan je dit grappig vinden maar het geeft een vals beeld en is voor ons vervelend. Het is al lastig genoeg om ook dit jaar weer de bezetting rond te krijgen. Toch zijn we er van overtuigd dat ook dit jaar, met medewerking van alle vrijwilligers, er een fantastische dag van gaan maken.