Gezocht! 2 trainers die éénmalig een aantal clinics kunnen verzorgen tijdens de Sport-In

Op maandag 17 oktober, tijdens de herfstvakantie, wordt door Sport en Welzijn de Sport-In georganiseerd in sporthal de Fluit. Dit is een sportdag waar kinderen kennis kunnen maken met een groot scala aan sporten. Dit gebeurt in de vorm van kleine clinics die verzorgd worden door verschillende sportverenigingen uit de buurt. Dion ten Brummelaar (VEO 2) loopt stage bij Sport en Welzijn en vond dat VEO en de korfbalsport niet mochten ontbreken deze dag.

Als bestuur lijkt het ons een uitgelezen kans om de jeugd kennis te laten maken met korfbal en onze vereniging, vorig jaar kwamen er namelijk zo’n 160 kinderen van 6 tot 12 jaar naar de Fluit. Het enige wat we zoeken zijn 2 mensen die het leuk lijken die dag een aantal clinics te verzorgen. De Sport-In duurt van 11:00 tot 15:00 uur. Wil jij best even een paar uurtjes helpen, dan horen we het graag! Neem dan even contact op met Dion.