Bus NK C1 en VEO 1 – aanmelden tot donderdag 22.00 uur

——————————————————————–

NIEUWS:

De hoofdsponsor van VEO, Agterdenbosch is bereid gevonden bij te dragen aan de kosten van de bussen. Daarom zullen de kosten per persoon iets lager gaan uitvullen. Neem voldoende kleingeld mee om contant te kunnen betalen.

Twee van onze andere sponsors ondersteunen de C1 ook:

Praalder verzorgt de speciale kampioensshirts voor spelers en begeleiders en ’t Karrewiel zorgt dat ze qua vitaminen de dag doorkomen door een krat fruit aan te bieden.

Namens de C1, de begeleiding, de supporters en iedereen die betrokken is, willen we Agterdenbosch, Praalder en ’t Karrewiel  heel erg bedanken!

———————————————————————

Zaterdag 19 maart speelt de C1 het NK in Goes en VEO 1 voor lijfbehoud in de eerste klasse tegen RWA.

Wil je hier getuige van zijn en er live bij zijn? Dan kan dat.

Naar beide teams worden bussen ingezet, zodat je eventueel niet zelf hoeft te rijden. De kosten zijn voor beide bussen gelijk en bedragen 15€ per persoon (ook als je na de C1 door gaat naar VEO1). Het enige wat jij hoeft te doen is je aanmelden via de e-mail (angela@avoise.nl). Geef aub duidelijk aan of je naar het NK C1 (nog 2 plekken beschikbaar) wilt, alleen naar VEO 1 (nog 26 plekken beschikbaar) of naar beide! Opgeven kan tot uiterlijk donderdagavond 22.00 uur.

WEES ER OP TIJD BIJ, WANT VOL=VOL!!!

Hieronder tref je alvast de vertrekgegevens etc aan.

NK C1

Van:                                                                Naar:

Locatie: VEO-clubhuis                       Sporthal Omnium

Verzamelen: 08.15 uur                        Zwembadweg 3, Goes

Vertrek: 08.30 uur                               Aankomst: +/- 10.00 uur

De laatste finale wedstrijd zal omstreeks 15.30 uur zijn afgelopen. Hierna vindt de prijsuitreiking plaats. De verwachting is dat wij tussen 16.00 en 16.30 uur uit Goes kunnen vertrekken.

Gezien de hoeveelheid personen die ook naar VEO 1 willen, zal de bus met eindbestemming Voorburg een tussenstop maken in Dordrecht.

VEO 1

Van:                                                                Naar:

Locatie: VEO-clubhuis                       Oranje-wit hal

Verzamelen: 16.00 uur                       Nieuwe Noordpolderweg 5, Dodrecht

Vertrek: 16.30 uur                               Aankomst: 17.30 uur

Na afloop van de wedstrijd is er voor iedereen nog de mogelijkheid om gezellig een drankje te doen in het clubhuis van VEO. Het clubhuis zal tot 00.30 uur zijn geopend!!!