D1 kampioen!

VEO D1, bijna allemaal eerstejaars, zijn het nieuwe jaar fantastisch begonnen!

Onder leiding van Esther Boogert, en welkome hulp van Sylvia Jongenburger, heeft dit jonge team een mooie reeks wedstrijdresultaten laten zien: In 6 wedstrijden maar 1 punt laten liggen. Die wedstrijd van dat ene verliespunt was tegelijk wel de bijzonderste wedstrijd van allemaal. Na een belabberde eerste helft, 5-0 achter bij Dubbelzes uit, wist de coach het team in de rust ervan te overtuigen dat ze toch echt veel beter konden. De wedstrijd eindigde in een 6-6 gelijkspel. Kijk, dan heb je wilskracht als team, en als ouders top amusement op je zaterdagmiddag!

Natuurlijk is er daarna niets meer misgegaan en afgelopen zaterdag konden de bloemen in ontvangst worden genomen en de taart worden genuttigd want.. VEO D1 is najaarskampioen. Ga zo door. Op naar de zaal!

unnamed