VEO C1 KAMPIOOOEEENN!

Afgelopen zaterdag 3 oktober was het dan zover! Veo C1 kon kampioen worden!

Met 1 verlies en 5 overwinningen in onze broekzak, was het zaterdag dan dé dag waar het allemaal om ging; kampioen worden! Avanti C2 was de tegenstander en die tegenstander behoorde tot 1 van onze overwinningen. Dus we wisten wat we konden verwachten. Maar zoals bij elke wedstrijd ; elke wedstrijd start met 0-0.

Voor de wedstrijd werden de puntjes op de “I” gezet, met als belangrijkste puntje: de overwinning binnen slepen! De wedstrijd was begonnen en de eerste doelpunten vlogen Avanti om de oren. Dat ging wel erg lekker! Er werd goed samen gespeeld, goed vrij gelopen en kansen werden afgemaakt. Binnen 15 minuten werd de wedstrijd vrijwel beslist bij een voorsprong van 0-5.

Ruststand 2-7.

Met een glimlach op ons gezicht, gingen we de kleedkamer in en het enige wat de coaches nog hoefden te zeggen was “ga zo door en probeer de oefeningen die we met trainen hebben gedaan toe te passen”.

Zo gezegd zo gedaan. In de 2e helft gingen we door met kansen creëren en doelpunten maken. De scheidsrechter floot het laatste fluitsignaal en het scorebord gaf 5-12 aan!

Veo C1 kampioen!

Op Veo stond de taart en bloemen al op ons te wachten en ontvingen we de felicitaties van de voorzitter. Met 2 trotse trainers/coaches en een kampioenschap op zak, is de C1 klaar voor de zaal. Op naar de eerste klasse!