VEO wint in nieuw tenue

Het eerste team van de korfballers van VEO is het seizoen goed begonnen. In het nieuwe tenue van hoofdsponsor Agterdenbosch werd Roda verslagen met 17-16.

De korfballers van VEO spelen dit seizoen in een nieuw tenue. Zo ook het eerste team, dat speelt met de naam van hoofdsponsor Agterdenbosch NVM Makelaars. Misschien mede hierdoor is VEO het veldseizoen in de 1e klasse sterk begonnen!

In een wedstrijd die tot het einde spannend bleef versloegen de Voorburgers het Noord-Hollandse Roda met 17-16. En dit met een ten opzichte van vorig jaar sterk gewijzigd achttal, zeker omdat Dagmar Rosenbrand (blessure) en Robin van den Bosch (vakantie) nog ontbraken. Zij werden deze wedstrijd vervangen door Esther Boogert en en Bram Habermehl, waarbij de laatste de show stal met een paar fraaie doelpunten. De vele toeschouwers op sportpark Westvliet waren dan ook tevreden op deze eerste competitiedag.

Op de foto:
achter v.l.n.r.: Marije Scheffers, Dagmar Rosenbrand, Judith Vellekoop, Karin Olthof, Maarten Taffijn
voor v.l.n.r.: Bram Habermehl, David Nanusevski, Robin Fuchs, Rieks van Dam

VEO 1 thumbnail.jpg