De nieuwe kledinglijn is binnen bij Sport 2000

sport2000muta

De nieuwe kledinglijn is binnen bij Sport 2000! Leden die hun kleding hebben besteld kunnen deze afhalen bij Sport 2000 op vertoon van legitimatie. Nieuwe leden, of mensen die geen kleding besteld hebben kunnen dit kopen in de winkel, er is echter geen garantie dat jouw maat op voorraad is.

Bij het ingaan van het nieuwe seizoen is het nieuwe VEO-TENUE verplicht.
Het TENUE bestaat uit een VEO-shirt, een VEO-broekje /rokje, en zwarte sokken.

Zoals met elkaar besloten in de ledenvergadering gaat VEO in een heel nieuw tenue spelen en niet alleen in een nieuw shirt. Wanneer het tenue niet compleet is, of wanneer je helemaal geen nieuw tenue hebt, kan er niet gespeeld worden.

Om het seizoen extra goed te beginnen heeft Sport 2000 een speciale actie voor de VEO leden! De kunstgrasschoenen van Asics (reeds leverbaar) en Mizuno (vanaf +/- 05/09 op voorraad) zijn t/m 30/09 met 15% korting te koop bij Sport 2000 Voorburg! Deze actie is exclusief voor VEO leden en kan alleen worden verstrekt bij het afhalen of kopen van je nieuwe VEO shirt!

schoen 2schoen 1