D1 KAMPIOEN!!

30 mei was het zo ver voor de D1: de officiële kampioenswedstrijd bij Velocitas.
In een heerlijk zonnetje werd er uit gewonnen met 1-13. Geen zinderend spannende wedstrijd, zoals de uitslag al doet vermoeden, maar gedegen spel waarbij er echt als een team gespeeld werd en iedereen veel kansen kreeg.
Eigenlijk was de echte kampioenswedstrijd al eerder tegen GKV gespeeld op 25 april. Er werd toen na een (vooral voor de supporters) zeer spannende wedstrijd met 7-5 gewonnen van de nummer 2.

D1-toppers: jullie hebben het hele seizoen super gespeeld, complimenten!! Ook natuurlijk voor Angela en Sanne die dit team het afgelopen jaar getraind en gecoacht hebben. Veel plezier allemaal bij het D1- eindfeest!