HULP GEVRAAGD 19 juni School Sport Olympiade

Op vrijdagochtend 19 juni vindt op ons sportpark de School Sport Olympiade plaats. Het is voor de eerste keer dat deze schoolactiviteit op Westvliet wordt georganiseerd. Het is ook voor het eerst dat de sporten worden beoefend van de bespelers van het sportpark, dus handbal, cricket, honkbal, voetbal EN KORFBAL!

Voor ons natuurlijk zeer goed nieuws dat er nu een extra mogelijkheid komt om onze sport en onze vereniging extra te promoten. Maar we worden ook gevraagd om een helpende hand te bieden. Concreet betekent dit dat we voor deze ochtend 16 scheidsrechters nodig hebben. Dat is een hele hoop en omdat het op een doordeweekse dag is, willen we een beroep doen op een ieder die deze ochtend zou kunnen fluiten. Als je niet kan fluiten, maar wel kan helpen bij de wedstrijdleiding, dan zou dat ook heel mooi zijn.

DUS, heb je vrijdag 19 juni de tijd om te fluiten, geef je dan op bij mij door een mail te sturen naar janjaapv@live.com . Mede namens alle schoolkinderen van Voorburg-Leidschendam alvast heel veel dank voor je hulp!

Voor de volledigheid even het programma voor de korfbal activiteiten:

9.30 uur               start eerste ronde
11.15 uur             finale rondes
12.45 uur             einde van de korfbalactiviteiten

Dus geef je op om van deze dag een succes te maken!