In onderstaand schema staat aangegeven wat er van elk team wordt verwacht bij het VEO toernooi. Heb je hierbij hulp nodig ? Teun regelt woensdag alles wat met de velden te maken heeft en Gerard is de coördinator voor alle overige zaken. Voor zaken die betrekking hebben op de bar en het clubhuis moet je bij Cuno zijn.
Op woensdag 13 mei vanaf circa 17.00
VEO 1, 2 en 3 Velden uitleggen en de manden voorzien van de juiste veldnummers.
VEO 4, 5 en 6 Het clubhuis en de kleedkamers in orde maken.
VEO A1 t/m A5 Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand en span diensten.
Op donderdag 14 mei tijdens het toernooi
VEO 1 en 2 Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe vuilniszakken.
VEO 3 en 4 Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen. (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen)
VEO A1 t/m A5 Tenten bevoorraden en bijvullen waar nodig.
Heren A1 en A2 !! Op hemelvaartdag ’s-ochtends
Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen.
Op donderdag 14 mei na het toernooi
VEO 1 en 2 Velden inclusief de bijbehorende palen inhalen en opruimen.
VEO 3 en 4 Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers weer in orde maken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen)
VEO A1 t/m A5 Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand en spandiensten.
De VEO B, C en D teams helpen en begeleiden bij het terrein weer afvalvrij maken.
De jeugdteams na het toernooi met z’n allen het terrein afval vrij te maken. Hiervoor zullen vuilniszakken worden uitgedeeld.
De toernooi en clubhuis commissie 06-20615892 / 06-53705856