Opzeggen lidmaatschap VEO

Het einde van het seizoen nadert. De TC’s zijn op dit moment alweer druk bezig met de teamindeling voor volgend jaar. Natuurlijk gaan we ervan uit dat jullie er allemaal weer bij zijn. Maar mocht je onverhoopt je lidmaatschap op willen zeggen, willen we jullie vanuit het bestuur via deze weg herinneren aan de procedure die binnen de club hanteren om ervoor te zorgen dat dit proces soepel verloopt:

• Opzeggingen en adreswijzigingen gaan PER MAIL via het secretariaat (veo.voorburg@knkv.nl). Elke andere manier van opzeggen of wijzigingen doorgeven worden niet geaccepteerd
  • Als bestuur zullen wij de leden die opzeggen per 1 juni communiceren via de website. Op deze wijze kan iedereen zien wie er opgezegd heeft en of eventueel jou naam er bij staat. Mocht je opgezegd hebben en je naam staat er niet bij dan dien je direct contact op te nemen met het secretariaat, anders brengen wij de contributie voor het komende seizoen in rekening.
  • In de 2e week van juni zullen wij de contributies voor het nieuwe seizoen factureren met een betalingstermijn van 30 dagen
  • Er komt berichtgeving op de site dat de facturen voor de contributie verstuurd zijn. Mocht je niets ontvangen hebben, dan dien je contact op te nemen met het secretariaat
  • Half augustus zullen we eventuele aanmaningen versturen met een betalingstermijn van 8 dagen
  • Het doel is dat we voor 1 september van ieder jaar alle contributies binnen hebben.

Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande, dan kun je contact opnemen met de penningmeester.

Namens het bestuur,

Jan Jaap van Leusden