Programma officiële opening clubhuis 21 maart

Na 2 jaar voorbereiding, 5 maanden bouwen, is het zover. C.K.V. V.E.O. heeft een nieuw clubhuis en wat voor één. Ter ere van ons nieuwe pand én het 95 jarig bestaan van onze vereniging organiseren wij een feestelijke dag voor onze leden, oud-leden, sponsoren en andere genodigden.

Bij deze nodigen wij u, jou van harte uit om de officiële opening en het jubileum met ons te vieren op zaterdag 21 maart 2015 in ons nieuwe clubgebouw (Groene Zoom, 2491 EH Den Haag). Om er samen met jullie een gezellige middag en avond van te maken.
Het programma staat zaterdag 21 maart in het teken van de officiële opening van ons nieuwe clubgebouw. De Wethouder van Sport, de heer Frank Rozenberg en mevrouw Nadine Stemerdink, en ondergetekende verrichten de opening om 15.00 uur. Verder zijn er verschillende sport- en spelactiviteiten voor jong en oud en volop gelegenheid om met elkaar te praten onder het genot van een hapje en een drankje. De avond staat vooral in het teken van het eerste echte grote feest waarmee we ons clubhuis inwijden.

Kortom, alle ingrediënten voor een goed festijn.

Programma:

Van Tot Wat
13.00 15.00 Jeugdactiviteit (Kangoeroes, D, E en F met vriendjes en vriendinnetjes) met als afsluiting een broodje worst
15.00   Formele opening door Wethouder(s) van Sport en voorzitter C.K.V. V.E.O.
15.00 16.30 Receptie
15.30 17.00 Jeugdactiviteit (teams A, B en C) a.k.a. The Jecko-games! (veld 1)
    Korven & Palen (Veld 2)
17.00 19.00 Buffet
19.00 22.00 Beslissingswedstrijd VEO 1 – KOAG 1 in Nieuwerkerk aan Den IJssel, aanvang: 20:00 uur. (Aanmelden voor de bus kan bij Wouter Sies, wouter.sies@gmail.com)
22.00   Feest met DJ Yorit (leeftijd vanaf 16 jaar)

Aanmelden en informatie
We stellen het op prijs als u, jij zich voor het buffet en het feest wilt aanmelden. De kosten voor het buffet zijn € 8,50 per volwassene en € 5,00 per kind. Deelname aan het feest in combinatie met eten kost € 10,00, losse kaartjes voor het feest kosten € 5,00 in de voorverkoop.

Aanmelden kan via de link: http://www.veokorfbal.nl/aanmelden-openingsdag

Kaartjes voor het feest zijn te verkrijgen via de leden van de feestcommissie. Kijk hier bij wie je de kaartjes kan kopen.