Wij hebben jouw hulp hard nodig! Open Vacatures.

Afgelopen donderdag 11 september op de Algemene Ledenvergadering kwam het al ter spraken. Het bestuur is op zoek naar leden die (samen met anderen) aan de slag willen voor onze vereniging. We hebben ambitieuze plannen gemaakt, maar voor de uitvoer daarvan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Ook ouders van (jeud)leden en relaties zijn van harte welkom om deze uitdaging aan te gaan!

Op dit moment hebben we de volgende vacatures:

1. Bestuurslid ledenwerving

VEO neemt deel aan het FOCUS-programma van de KNKV. We hebben de ambitie uitgesproken om voor 2020 450 leden aan onze vereniging te binden. Robin van der Bosch gaat voor een schoolproject alvast aan de slag met het plan. Verschillende leden hebben al aangegeven graag te willen helpen bij de uitvoer hiervan. We zoeken nog iemand die deze kar wil trekken en met de portefeuille ‘ledenwerving’ deel wil nemen aan het bestuur. Voor meer informatie kun je contact opnemen met voorzitter Jan Jaap van Leusden.

1.  Verslaglegging VEO 1

We zoeken een VEO-lid (of redactie team!) met een vlotte pen die de verslaglegging van de wedstrijden van VEO1 op zich wil nemen. Deze artikelen worden niet alleen gepubliceerd op de VEO website, maar (met een kleine inspanning) ook in de lokale huis-aan-huis bladen. Ben jij die redacteur of kun je een belangrijke bijdrage leveren? Neem dan contact op met Elise de Groot.

Velen handen maken licht werk!