Vraag aan ouders A1, A2, B1 en C1

Beste ouders,

Wij willen ook dit jaar weer een beroep op jullie doen voor wat betreft de scheidsrechtersontvangst bij de thuiswedstrijden van jullie kinderen.

Bij de A1, A2, B1 en C1 komen neutrale scheidsrechters de thuiswedstrijden leiden.

Het is een goed gebruik om deze gasten netjes te ontvangen.

Vorig seizoen hebben de ouders de handen ineen geslagen en de trainers geholpen door deze neutrale scheidsrechters te ontvangen met een kopje koffie, een praatje te maken en de weg te wijzen naar kleedkamer en aanvoerder / coach VEO. In de rust en na de wedstrijd kan de scheidsrechter opnieuw een consumptie aangeboden worden, waarbij uiteraard een vriendelijk praatje een welkome bijkomstigheid is.

Uiteraard zijn de consumpties voor rekening van VEO en worden opgeschreven bij de bar.

Bij de diverse teams had één van de ouders hiervoor een soort “ ontvangstrooster” opgesteld, waardoor men om de beurt de eer had de scheidsrechter te ontvangen.

De reactie van de scheidsrechters op de ontvangst door de ouders was zeer positief.

Wij willen jullie daarom vragen of jullie dit initiatief dit seizoen willen voortzetten?!

Gewoon uit gastvrijheid en goed voor het imago van VEO….

We rekenen op jullie!!??…

Enne…. een mooi seizoen toegewenst!!!!!

BOF.com