TROTS

Wat een fantastisch Hemelvaartsweekend! Als voorzitter kan ik dan ook alleen maar TROTS zijn op wat wij met elkaar de afgelopen dagen hebben gerealiseerd.

TROTS op VEO 1 die in een bloedstollende finale met verlenging de dubbel (zaal en veld kampioen) hebben weten binnen te halen! Over de gehele wedstrijd bekeken ook terecht, en om met de woorden van aanvoerder Michiel te spreken: “Een briljante 1e helft, een  2e helft waarin we het weggeven, om uiteindelijk in de verlenging toe te slaan!”. Ben trots op onze dames en heren die het hele jaar hard getraind hebben om deze doelen te realiseren.
Foto’s: http://www.veokorfbal.nl/evenementen/fotos/

TROTS op alle supporters die met de bus of met eigen vervoer naar Amsterdam waren gekomen om VEO 1 naar de overwinning te zingen en te schreeuwen. Als voorzitter vind ik het GEWELDIG om te zien dat wij als VEO een mooi feest hebben gemaakt van deze wedstrijd. Er waren VEO-ballonnen, spandoeken, muziek, vlaggendragers en trommels om sfeer te maken en vind dit ook zeker gelukt!

TROTS op de BlueTigers! Afgelopen ja(a)r(en) misschien niet altijd gezien, maar nu het erom ging stonden ze er en zongen ze VEO 1 naar de overwinning toe! En een speciaal dankjewel voor Wouter Sies die als initiatiefnemer de bus heeft geregeld en vele Tigers heeft weten te mobiliseren.

TROTS op onze vereniging voor een wederom vlekkeloos georganiseerd Hemelvaartstoernooi. Hoewel het weer niet echt mee zat, hebben we kunnen constateren dat de nieuwe indeling van ons sportpark er ook voor zorgt dat er (weer) een echte toernooi-sfeer heerst en dat overal waar je kijkt mensen bezig zijn met onze prachtige sport. Een compliment en een groots BEDANKT voor een ieder die afgelopen donderdag meegeholpen heeft om in welke vorm dan ook het toernooi tot een succes te maken.

TROTS op alle vrijwilligers die komende week van de avond4daagse weer een geweldig feest maken. Uit de gesprekken die ik heb gevoerd en de mails die ik heb gelezen, durf ik te concluderen dat de commissie het weer beter voor elkaar heeft dan de jaren ervoor. Elk jaar weet de commissie weer meer sponsoren te strikken of zaken te regelen die het voor de lopers een echt feestje maken. En de commissie is ook meer en meer bezig om VEO naar voren te brengen als de organisator van de 4daagse en dat wij dus meer doen dan alleen korfbal. Hulde!

TROTS op wat wij als VEO kunnen organiseren. Ruud Welschen verdient als trekker/organisator van de loterij een enorm COMPLIMENT. Hij heeft van de lancering van de loterij afgelopen donderdag een mooi visueel feest gemaakt en is al dit werk een mooie opmaat voor een fantastische verkoop van loten om daarmee ons nieuwe clubgebouw te realiseren. Hopelijk dient zijn aanpak ook ter inspiratie van anderen dat er meer mogelijk is dan we af en toe denken. Durf groots te denken en het resultaat zal navenant zijn!

Verloopt echt alles dan vlekkeloos? Nee, er zijn zeker nog zaken die beter kunnen, maar voor nu overheerst het gevoel van TROTS! En als voorzitter wil ik dit gevoel graag met iedereen delen, zodat iedereen zich TROTS kan voelen op onze prachtige vereniging VEO!

Jan Jaap van Leusden
voorzitter