VEO 1 kampioen?? Feest in de VEO KEET!

Zaterdag 1 maart speelt VEO 1 in sporthal Essesteijn om 20:10 uur de kampioenswedstrijd tegen DSO 1. Met nog 2 wedstrijden te gaan heeft VEO een voorsprong van 3 punten op runner up DVS’69 en dus is VEO bij winst zeker van het kampioenschap. Ik hoef hier niet te melden dat de spelers en speelsters van ons vlaggenschip de steun en support van het publiek zeer op prijs stellen en kunnen gebruiken, zodat na afloop dit feestje samen gevierd kan worden.

Als VEO het kampioenschap daadwerkelijk weet binnen te slepen, dan is onze eigen kantine geopend voor een mooi kampioensfeest, waar de ploeg ook gehuldigd zal worden door het bestuur. Wij hopen dat iedereen die VEO een warm hart toedraagt aanwezig zal zijn bij deze wedstrijd en vervolgens ook de weg zal weten te vinden naar de kantine, waar onder het genot van een drankje alle spelers en speelsters uitgebreid gefeliciteerd kunnen worden.